pssiko Hebele Hübele

  • aus Bilgisayarının Karşısı
  • Mitglied seit 24. Oktober 2011

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

  • Immortalpolis -

    ömceeeek

  • Soelina -

    sana küstüm ben :S

    • pssiko -

      Gene ne yaptım :D

    • Soelina -

      pansuman yapmadın bana :S

    • pssiko -

      Gel Atakent'e yapayım ne diyim :D

    • Soelina -

      cumartesi yakamozdayım toplanalım

    • pssiko -

      Mavi, hangi mavi, ışıklar durağı olan mı, mağaza olan mı :D

  • Soelina -

    psikooooooooooooooooooooo :)

    • pssiko -

      Oooo buralara uğrar mıydınız siz :D

      Burdz tarzım bi tık farklıdır ama :O

    • Soelina -

      nasıl mesela :)

    • pssiko -

      Bilemiyorum daha bi ciddiyim, yani bi tık :D

    • Soelina -

      :D:D:D::D:D:D

  • yakamoz~ -

    Reyiz ayagini denk al :O biri onde oteki arkada olmasin

    • pssiko -

      Elimde gezdiricem bundan sonra, teşekkürler uyarı için :O

    • yakamoz~ -

      Rica

  • Thanatos -

    sa

  • yakamoz~ -

    Sa

    • pssiko -

      Çok da şeyapmayın gene de :/

    • yakamoz~ -

      Sa

    • pssiko -

      KKK9

    • yakamoz~ -

      As

    • pssiko -

      Sa :rolleyes:

  • Juicho -

    yılannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    • pssiko -

      Korktun mu :melek:

    • Juicho -

      cape yağmur kurbağasıııııııııı

    • yakamoz~ -

      Korkmadin mi

  • Juicho -

    örümcekkkkkkkkkkkkkkkkk

    • pssiko -

      Korktun mu :tripp:

    • Juicho -

      ot obur aağaçççççççççççççççççç

  • yakamoz~ -

    Sa

    • pssiko -

      Forumda aktifleşemenin şerefine bu sefer gönül rahatlığıyla as :O

  • Juicho -

    sa

    • Fero ♪ -

      As.Ne beğendin nan bulamadım :F

    • Juicho -

      bulamazsın bebeğim :O

    • Fero ♪ -

      Bi akıllı sensin heralde.Beğeniler kısmından buldum KKK7

    • Juicho -

      Bulabiliyormuşsun demekki niye soruyon :F

    • pssiko -

      :rolleyes:

      Kış kış KKK9

  • SoGe -

    Bilader hayırlı işler...

    • pssiko -

      Bol güneşler KKK9

    • SoGe -

      eyv..

  • SoGe -

    Avatarı değiştir be kardeşim, değiştir be..Senelerdir aynı, bu nasıl bir istikrardır...İnsan hiç mi sıkılmaz...PÜ !

    • pssiko -

      Asıl değiştirenler niye değiştirir, bunlar benim kimliğim (Gerisi Ais :O )

    • SoGe -

      Değiştirir misin?

    • pssiko -

      Yok yaf, istiyosan tabi bir iki haftalığına istediğin bi pp koyarım ama buna dönerim her türlü :D

    • SoGe -

      Değiştir sen ya, valla..

    • Fero ♪ -

      Vay be duygulandım. KKK6

      #JustForSOGE

  • yakamoz~ -

    selam tanışalım mı .s

    • pssiko -

      Sen hayırdır KKK9

    • yakamoz~ -

      tanışak mı dedim cevap ver bana!

    • pssiko -

      Ne dememi istersiniz haşmetpenahları :rolleyes:

    • yakamoz~ -

      Tanismayak diceksin

    • pssiko -

      Tanışmayak KKK9

  • SoGe -

    Karnım ağrıyo gel bi tedavi yap bi ilaç yaz...Utanmaz adam...

    • pssiko -

      Dokunmam lazım ama :love:

      Nerelerdesin bakiim sen :caat

    • SoGe -

      Neyse benim kocam bakar o zaman, dokundurtmam. İş arıyom.

    • pssiko -

      Akşamları Dc'de göremiyoruz, gerçi kimseyi göremiyoruz :D

      Şimdi bir şey söyleyesim geldi de, şans eseri yöneticinin biri duvarıma bakar falan, aman aman almayayım :O

    • SoGe -

      Söyle ya merak ettim. :D

    • pssiko -

      Al işte böyle diyince de sözün tadı kaçtı :/

      Seni karım yapacağm :mafya:

  • SoGe -

    Hayırlı yolculuklar knk..

    • pssiko -

      Cnmsn kiss kiss

  • SoGe -

    Sen bizi sevmiyosun artık..

    • pssiko -

      Klavyem bzuk :S

  • yakamoz~ -

    Sa

  • Elvisvedat -

    Hebele hübele team

    • pssiko -

      Saygılar efenm, Ukrayna nasıldı :D

    • Elvisvedat -

      Ehehehehe artık pasaporta bile gerek kalmadı.Halkın önünü açmak lazım :D

  • unresoLved^ -

    Sa

    • yakamoz~ -

      As

    • pssiko -

      Ay dur as as, görmemişim :melek:

    • yakamoz~ -

      KKK9

  • unresoLved^ -

    Sa

    • pssiko -

      Nan yok yalan, böyle ponçik olunmuyo :D

      As :O

    • unresoLved^ -

      Bananee
      Selam veriyoz

    • pssiko -

      Biz de alıyoz :rolleyes:

    • unresoLved^ -

      Hll

  • yakamoz~ -

    Sa

    • pssiko -

      Buuuugüüüün bayram :O

    • yakamoz~ -

      Erken kalkın cocuklar

    • yakamoz~ -

      Sa

  • yakamoz~ -

    Sa

    • pssiko -

      Rili niga :O

    • yakamoz~ -

      Yes ay em may neymiz yakamoz

    • pssiko -

      nays tu mit yu, gud bay :O

    • yakamoz~ -

      Caw

  • yakamoz~ -

    Sa

    • pssiko -

      As da ayıp olmuyor mu :/

    • yakamoz~ -

      Niye cnm .s

  • unresoLved^ -

    Sa.

    • pssiko -

      As, çok öyle ponçik falan dolaşma, torpil morpil dinlemem çöm karşılama ayinini başlatırım :mafya:

    • unresoLved^ -

      Oluur farketmes. :D

  • yakamoz~ -

    Pssiko ayagima ayakkabi vurdu cok mutsuzum

    • pssiko -

      Gelişine mi vurdu, ayarlayarak mı vurdu :O

  • yakamoz~ -

    Sa

    • pssiko -

      Bayramin mubarek olsun ablacim ^^

    • yakamoz~ -

      Eyv seninde poncik

  • yakamoz~ -

    Sa cnm :kiss)

    • pssiko -

      Vekam tu aur forum KKK9

      As as, gene basladiniz seansiniza :/

    • yakamoz~ -

      Sa

    • pssiko -

      As cnm :kiss:

    • pssiko -

      Lan o kimdi kiss kiss :D

    • yakamoz~ -

      Hangisi canim :kiss) kiss kiss

  • yakamoz~ -

    Sa :kiss)

    • pssiko -

      :/ As

  • Gunes -

    Sa KKK7

    • pssiko -

      As :/

  • yakamoz~ -

    sa

    • pssiko -

      As :O

    • yakamoz~ -

      nbr

    • pssiko -

      Kusuyorum şu an, o konuda söylediklerinden sonra :angry: :/

    • yakamoz~ -

      hangisi tatlım :lol:

    • pssiko -

      İrin irin :puke: