Yönetimin tutumsuz davranısları

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • şu sayfayı meşgul etme diye seni özele aldık düzgünce yazdık tek tek izah ettik,hala sayfayı amacından saptırmaya çalışıyorsun.konunun muhatabı sen değilsin üzerine bir şey alıp kişiselleştirme mevzuyu.

    Adın sanın belli değil,belgeleri topluyorum dedin eyvallah topla ondan sonra gel ne yazacaksan yaz

    ikide bir lafa girip mevzuyu dağıtma amacını bir kenara bırak,bizden kimse bu kişiyi bu sayfada elle tutulur bir şey yazmadığı sürece dikkate almasın anlık cümlelerini.
  • -maxwell- wrote:

    yahu arkadaşım sen yasadıgımız olayı biliyo musun ? Kimsin sen salca olup duruyosun ..

    Burda ki konu ne biliyomusun ?

    Gözümüzün önünde yaşanan insiyatife dayalı ihlalleri biliyımusun ?


    38 sehirli multisi olan ve 1 m e kadar bunu yagmalayan adamın multiden banlanmayıp küfürden banlandıgını biliyo musun ?

    Olayın içinde olanlar konussun arkadaşım . burada birşeyler deniyorsa sallamıyoruz gördük ki diyoruz .. Ve anlamaya calısıyoruz .

    Sabahtan beri izliyorum yok şöle yaptınız yok böle yaptınız . SEN BENIM BANLANMA SEBEBİMİ BİLİYOR MUSUN ?

    Peki bu sebebin dahada beterlerini yapan insanların hala ayakta kaldıgını biliyo musun ?

    Özet gecelim sen hicbirsey bilmeyip sallıyosun !!

    Kuralları anlatmayın bize , biz kuralları gayet iyi biliyoruz ! Hesap devrinin yasak oldugu bir siströdr kişinin a`dan z`ye yaptıgı işlemleri kalkıp yolluyorum (hesap incelrniyor) diyor . hayır kardesim wp konusmaları gecerli sayılmasa da bir iddadır bu iddayı nasıl ki alayımızı capraz sorguya alarak en detayına inceliyorsan onları da inceleyeceksin .. Şurada 2 aydır ben neden banlandım diyeni gördün mü ? Mesele banlanmak değil mesele kurallarıj herkese uygulanmaması ben oyuncu olarak casuslayarak bunları görüyorsam elinde sistrm olan adam nasıl görmüyor ! Dsha yakın zamanda adam bana küfrediyor diyio foruma acılan konuda şikayet eden kişiyi keyfe keder banladılar ! Bunlar yasandı ,Bunlar oldu . Ateş olmayan yerdrn duman çıkarmı ?


    Bilip bilmeden atıp tutmayın aga , Bu konu sahıs olarak algılanmasın genel olarak bir şikayet mevcut . he sen bu sistemden memnun isen cekil köşene oyununu oyna arkadasım benım ya da arkadaslarımın yazdıgı sana niye dokunuyor ? Bizim şikayetimiz sisteme vr muhatabımız sistem sahipleri sen kimsin ?

    fikrin yok ki muhalif olma rant yapma derdindesin keşke bi fikrin olsada dinlesek .

    Evet cevapla tektek hadi fikirlerini söle bekliyoruz heyecanla
  • Sana son kez yazıyorum çünkü anlamamakta ısrarcısın.

    Hani diyorsun ya ben kimsenin tarafında değilim,haksızlığı kabul etmiyorum diye o zaman tarafsız olacaksın.

    Bizi sorguladın anladık diğer konularda tek cümlen yok bu mu hak hukuk anlayışın ?

    1-)Operatörün rüşvet aldığını iddia eden kişi TRİBE oyuncusu

    2-)Operatörün gözü önünde hesap açtığını iddia eden TRİBE oyuncusu

    3-)Operatörler ile kanka olduğunu,istediğini banlatacağını söyleyen TRİBE oyuncusu

    4-)Mevcut konu bile 48 saatte açılmışken açılan hesabın açılır açılmaz sistem açığı adı altında detay verilmeden mesaj geçilmesi mevzusu

    Forumsa forum sana yazma demiyoruz,konuyu saptırma diyoruz.yaz edebinle hakkı hukuku arıyorsan tek cümleler geçerek konuyu dağıtma.

    Haksızlığı görmezden gelmeyen her konuya yorum yapar o vakit.Dünden beri saldırmaktan başka bir şey yapmadın,tarafsız olduğunu kanıtlamak istiyorsan her konuya yorum yaparsın oyuncu ismini söylersin,ittifakını söylersin deriz bizde kim bu ne alıp veremediği var gerçekten tarafsız mı yoksa taraf mı diye.

    Şurada kimsenin yapmadığını yapmaya varsa bir şeyler dikkat çekmeye çalışıyoruz konuyu baltalamayın,belgeniz-fikriniz vs neyiniz varsa yazın.

    Herkes bildiğini yazsın susmasın diyoruz.

    Şuraya ilgili ilgisiz ne yazarsan yaz daha sana cevap vermeyeceğimi bilmeni isteriz.

    İsmini ittifakını söyle taraf mısın bertaraf mı görelim
  • Balamir wrote:

    Sana son kez yazıyorum çünkü anlamamakta ısrarcısın.

    Hani diyorsun ya ben kimsenin tarafında değilim,haksızlığı kabul etmiyorum diye o zaman tarafsız olacaksın.

    Bizi sorguladın anladık diğer konularda tek cümlen yok bu mu hak hukuk anlayışın ?

    1-)Operatörün rüşvet aldığını iddia eden kişi TRİBE oyuncusu

    2-)Operatörün gözü önünde hesap açtığını iddia eden TRİBE oyuncusu

    3-)Operatörler ile kanka olduğunu,istediğini banlatacağını söyleyen TRİBE oyuncusu

    4-)Mevcut konu bile 48 saatte açılmışken açılan hesabın açılır açılmaz sistem açığı adı altında detay verilmeden mesaj geçilmesi mevzusu

    Forumsa forum sana yazma demiyoruz,konuyu saptırma diyoruz.yaz edebinle hakkı hukuku arıyorsan tek cümleler geçerek konuyu dağıtma.

    Haksızlığı görmezden gelmeyen her konuya yorum yapar o vakit.Dünden beri saldırmaktan başka bir şey yapmadın,tarafsız olduğunu kanıtlamak istiyorsan her konuya yorum yaparsın oyuncu ismini söylersin,ittifakını söylersin deriz bizde kim bu ne alıp veremediği var gerçekten tarafsız mı yoksa taraf mı diye.

    Şurada kimsenin yapmadığını yapmaya varsa bir şeyler dikkat çekmeye çalışıyoruz konuyu baltalamayın,belgeniz-fikriniz vs neyiniz varsa yazın.

    Herkes bildiğini yazsın susmasın diyoruz.

    Şuraya ilgili ilgisiz ne yazarsan yaz daha sana cevap vermeyeceğimi bilmeni isteriz.

    İsmini ittifakını söyle taraf mısın bertaraf mı görelim
    konuyu irdeledikten sonra konuşacağız