Pinned Pan Genel Sohbet Odası

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Suç kimsede degil arkadaşlar suç forumda muhabbetini yapacak kadar usulsüzlügün bayagılaştırılmasına göz yuman yöneticilerde.Adamlar buradan ben yaptım yaparım diyor.Ama hesaplar 1-2 hafta ban yiyip yine açılıyor.Hesap banlanırken asıl gpleri aktardıkları 7m gpli hesap oldugu gibi duruyor.Boşuna tartışıp boşuna konuşuyoruz.
    • resho wrote:

      Adam ban yiyor 1 hafta tatilli ee gp altın olduugu gibi duruyor.Gelince kaldıgı yerden devam edecek hazksız kazancı kendisinde kalacak.Bu şu demek biraz sesiniz kesilsin diye banladım usulsüzlügü engellemek için degil.
      Katılıyorum dostum hiçbir caydırıcılık yok. Dediğin gibi hesabı açılınca devam edecek. Maalesef pay to win :(
    • ConQuista wrote:

      resho wrote:

      Adam ban yiyor 1 hafta tatilli ee gp altın olduugu gibi duruyor.Gelince kaldıgı yerden devam edecek hazksız kazancı kendisinde kalacak.Bu şu demek biraz sesiniz kesilsin diye banladım usulsüzlügü engellemek için degil.
      Katılıyorum dostum hiçbir caydırıcılık yok. Dediğin gibi hesabı açılınca devam edecek. Maalesef pay to win :(
      Doğru diyorsunuz depo çok kötü bir şey :( karşı olanların yapması da aşırı ironik :)
      haters gonna hate
      Şu sıralar kullanıcı adım Fatality- ...

      The post was edited 1 time, last by NEFES28 ().

    • getirdiginiz altin deposunun gp deposunun haddi hesabi yok bide hangi zihniyetle yazarsınız iki koldan anlamiyorum
      Serverda hic depo yokken bunu baslatan sizlersiniz insanlara bunu mecbur edende sizsiniz musebbibi oldugunuz şeyle de iftihar ediyosunuz
      Sonra bide insanlara karsi bunu kullaniyorsunuz
      Ictiginizin aynindan istiyorum :sarhos:
    • SAHHIIN wrote:

      getirdiginiz altin deposunun gp deposunun haddi hesabi yok bide hangi zihniyetle yazarsınız iki koldan anlamiyorum
      Serverda hic depo yokken bunu baslatan sizlersiniz insanlara bunu mecbur edende sizsiniz musebbibi oldugunuz şeyle de iftihar ediyosunuz
      Sonra bide insanlara karsi bunu kullaniyorsunuz
      Ictiginizin aynindan istiyorum :sarhos:
      Ben ne depoya ne altına ne de başka sunucudan gelme hesaba sahip olmadığım için istediğim gibi konuşurum. Fikirlerim beni ilgilendirir. Herkesi eleştirebilirim. Altınım varsa savaşırım, kaynağım varsa asker basarım. Sonra da gelir kapınıza dayanırım. Tutarlı olun. Üst mesajlardan birinde biri belirtmiş başka sunucularda anlaşma sağlanmış vs diye. Madem çok rahatsızsınız konuşun depo sahipleriyle önce kendiniz olmak üzere geldiği yere gönderin depoları, bana ne ağlıyorsun burada. İçtiğimin aynını içsen kendine gelirsin. Vücudunun %60'ını oluşturuyor. Zihnini açar, seni dehidrasyondan kurtarır. Ara sıra sen de denemelisin.
      haters gonna hate
      Şu sıralar kullanıcı adım Fatality- ...
    • @SAHHIIN liselilerle konuşma kardeşim baksana arkadaş tyt ayt sınavına çalışır gibi cevap vermiş
      İttifak ları ergen havasında zaten KKK7
      Burada arkadaşlar a bakıyorsun hepsi edepli adabı düzgün abilere benziyor wp lerine giriyorsun kimin eli kimin cebinde belli değil zaten küfür ler özlü söz olarak kullanılı yor onun için birşey dediklerinde onların taktiğini uygula '' Gidin kumda oynayın " gibi KKK7
      Hatta buna çok sinirlenip gülücük smileleri atıyor lar ki anlamayalim tam 13 14 yaş aralığında ki arkadaşlar bunlar :bet:
    • sagopa52 wrote:

      @SAHHIIN liselilerle konuşma kardeşim baksana arkadaş tyt ayt sınavına çalışır gibi cevap vermiş
      İttifak ları ergen havasında zaten KKK7
      Burada arkadaşlar a bakıyorsun hepsi edepli adabı düzgün abilere benziyor wp lerine giriyorsun kimin eli kimin cebinde belli değil zaten küfür ler özlü söz olarak kullanılı yor onun için birşey dediklerinde onların taktiğini uygula '' Gidin kumda oynayın " gibi KKK7
      Hatta buna çok sinirlenip gülücük smileleri atıyor lar ki anlamayalim tam 13 14 yaş aralığında ki arkadaşlar bunlar :bet:
      Bizim yaşımızı bilen bilir küçük dostum sen canını sıkma. Muazzam kullandığın Türkçe ile gözlerimizin pasını silmiş olmandan dolayı teşekkür ediyorum. Sana ve senin gibilere cevap verip canımı sıkmama, sizlere post kastırmama kararı aldım. Lakin yakından takip ediyorum forumdaki hatalarını, kafana göre top koşturamıyorsun artık. Sağolsun forum görevlileri işlerini hakkıyla yapıyor, gereken yapıldığı sürece de huzurluyum. Örneğin:

      sagopa52 wrote:

      Nan burda milletin reel hayattaki ismini yazınca artık yaptırım uygulaniyormus ne saçma bir şey yav simdi ben pssikoya samet diyemiycekmiyim :rant:
      haters gonna hate
      Şu sıralar kullanıcı adım Fatality- ...
    • NEFES28 wrote:

      Bizim yaşımızı bilen bilir küçük dostum sen canını sıkma. Muazzam kullandığın Türkçe ile gözlerimizin pasını silmiş olmandan dolayı teşekkür ediyorum. Sana ve senin gibilere cevap verip canımı sıkmama, sizlere post kastırmama kararı aldım. Lakin yakından takip ediyorum forumdaki hatalarını, kafana göre top koşturamıyorsun artık. Sağolsun forum görevlileri işlerini hakkıyla yapıyor, gereken yapıldığı sürece de huzurluyum. Örneğin:
      Burada hepimiz aynı yiz ergen kardeşim benim sizden farkım yok KKK9
      Kurallar sizin için tek değil benim içinde gecerli ve takimdakiler hakkıyla yapıyor bu görevi sadece siz abartiyordunuz KKK7
      Wp de mesela bana ceza vermedikleri için ağladığınız anlar mevcut paylaşırdım da yasak olduğu için ve tabi sizin küfür lerinize sansür koyupta ugrasamayacagim için paylasmiyorum KKK9
      Çok merak edersen karagöz abin sana atar 8o
    • sagopa52 wrote:

      Burada hepimiz aynı yiz ergen kardeşim benim sizden farkım yok KKK9 Kurallar sizin için tek değil benim içinde gecerli ve takimdakiler hakkıyla yapıyor bu görevi sadece siz abartiyordunuz KKK7
      Wp de mesela bana ceza vermedikleri için ağladığınız anlar mevcut paylaşırdım da yasak olduğu için ve tabi sizin küfür lerinize sansür koyupta ugrasamayacagim için paylasmiyorum KKK9
      Çok merak edersen karagöz abin sana atar 8o
      nan bir ara sen yöneticilerde beni konusuyor diyordun. Whatsabimi hackledin nan :D