Best of Beta [BOB] İttifakı Savaş ve Yağma Raporları

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Kesmeye devam ediyoruz

      Arkadaşlar o değilde postları 2-3-5 asıyorum üstlerde güzelim raporlar kayboluyor bilgileriniz




















      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • Diğer sayfada son astığım posta bakınız gine bir tatile kaçma hikayesin yayınladım



      Devam ediyoruz HİLAL iç işleri beRk_E ve kaydı silinmiş oyuncu _a_l_p_e_r_e_n_






























      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • Asıyoruz asıyoruz bitmiyor





























      7. sayfadır dolu dolu rapor asıyorum genelde dahada asılacakalar var bitmiyor izlemeye devam ediniz ...


      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • cLuBBeR- wrote:

      Bir tatile giren arkadaş daha :)























      Ramazan Ramazan hakmıdır revamıdır yaptıklarınız.

      Dur diyordu Hilal Yapma diyordu... Ama artık çok geç olmuştu... Best Of Beta kılıçlarını çekmişti bir kere... Hilal oyuncuların altınlarını bitirdiler durmadılar.. Savaşçıyım diyen hesapları tatile aldırdılar durmadılar... Savaşmaya gelen adamları attıkları kolonileri sökmek zorunda bıraktılar durmadılar.... Oyunculara hesaplarını sildirdiler durmadılar.... Best Of Beta sinirlenmişti bir kere....

      Yazık oldu hilalime yazık oldu hevesli çocuklara :)))
      VERİLEN SÖZ NAMUSTUR
    • Hilal Tatil sezonu açılmıştır ...

      Bir tatile çıkma hikayesi daha Ehli-Keyf den sonra KeYFeKeDeR18 çıkarttık tatile












      Yağma raporları yukarıda asılmıştır :)


      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • Yahu arkadaşlar bu ehlikeyf ve keyfekeder isimli arkadaşlar yürek yeyip gelip bizim adalara saldırmamışlarmıydı ???
      sonra geri çekilmek zorunda kaldılar tüm ittifak arkadaşları gibi..
      şimdide tatile mi aldılar oyunlarını :)))
      çok mu gidiyoruz üzerlerine.

      bilemedim şimdi ?
      VERİLEN SÖZ NAMUSTUR
    • __BAYBARS__ wrote:

      Benim raporlar niye görünmüyor ya anlamadım. Bilgisayarda bir sorun var galiba :hmmm:
      Ben senin raporlarıda diğer rapolarıda görüyorum :) sende problem var


      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • ApAcHe altınsızlıktan dağılmadan önce limanları açma ve gemi kestirme girişimi :)

      Tabi bunlara başaramayan ApAcHe yağmalattırmamak için bastığı gemileri dağılıp forumda reklam olmamak için TERHİS etti ama reklam olmaktan kaçamadı yakalarız...












      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA


    • O dereyi görmeden paçayı sıvayan HİLAL lideri ApAcHe



      1: Resim General puanı 118 000 küsür





      2: Bütün şehirleri işgal olan ApAcHe nasıl olurda 73 000 generale düşer








      3: Ada görüntüsü bakınız







      şimdi kendine ne kadar yağma attırmamak için gemi basmış olsada o gemileri hareket ettirememiş olsada biz sabırla ALTINSIZLIKTAN TERHİS OLACAK diye beklerken arkadaştan beklediğim hareket geldi :)

      yaa işte böyle o gemileri bastırır öylede geri terhis ettiririz...


      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • Evet

      Bu da kendini General zanneden, savaş dehası zanneden, yüklü yüklü generaller ile sağa sola saldıran, hesap kitap bilmeyen, strateji bilmeyen, şehir isimlerini değiştirmeyi marifet zanneden, zannetmekle yetinen bir arkadaş
      -M i R- arkadaşımızın düştüğü hal ...





      Arkadaşımız her fırsatta muhteşem savaş stratejisini ortaya koyarak bizleri kendine hayran bırakıyor :)
      (not:buna benzeri bir önceki sayfalarda gine mevcuttur..)


      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • HİLAL depomu BOB evimiz

      yağmalar devam ediyoruz.Kurudular Kuruttuk...

      gerci adam inaktife düştü adama sağlam mal geliyor :)



































      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA






























    • Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • 22000 raundu görük bakalım nereye gidecek Hilal üyelerini foruma sokmayan okadar raporu ve yağmayı sebep olan savaş :)





      Bazı arkadaşlar bunun deneme keyfi rekor için savaş olduğunu sanıyor ama yukarıdaki raporları hiç incelemiyorlar sanırım. Öyle bir derdimiz yok arkadaşlar TEK derdimiz biran önce bitip sıkılmış ve keyifsiz olarak sürdürdüğümüz savaşın son bulması


      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • bu hilal iyice şamar oğlanı oldu ya kime gitse tokatlayıp yolluyor vatandaşları :D

      Raporlar için tebrikler arkadaşlar adınıza şanınıza yarışır raporlar dostlarımızı bu denli şaşalı görmek ğöğsümüzü kabartmadı desem yalan söylemiş olurum

      Ama devamınıda bekliyoruz raporların zira muhteşemler baktıkça bakası geliyor insanın :D



    • Hayır ben bunu niye akıl edemediysem şu raporun güzelliğine muhteşemliğine bir bakın :D Şuan seni taktir ettim harun


      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA
    • Ben Rapor asmaktan bıktım HİLAL lideri diye geçinen muhterem ApAcHe değişik tavırlarından sıkılmadı :)

      adam benim örs süremin dolmasını bekliyor ve limanlarda isyan çıkartmaya çalışıp 3 raund sonra kacıyor :)

      Ne hallere düşürdük sizleri dahada ne hallere düşeceksiniz kim bilir :)

      Daha çok sey yazmak istiyorum ama raporlar zaten konuşuyor :)

      Umarım DERS çıkartıyorsunuzdur İttifakça














      HİLAL YAĞMALARINA DEVAM

















      Şunlarıda asalım adamların nasıl tükendikleri netlik kazansın



      Zordur bizimle yürümek.
      Bunu bizimle yola çıkanlar bilir; hepsi yarı yolda gittiler.
      Suç kimde?
      Biz zoru seviyoruz, onlar sevmiyor.
      Yapacak bir şey yok,
      Suçumuz var mı? Tabi ki var!
      "Zor yola, kolay kişilerle çıkmak” en büyük hatamız.

      EN UZUN DENİZ SAVAŞI 36032 raund 375 gün TIKLA