KAYI (IYI) İttifakı Savaş ve Yağma Raporları

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • gorkem14 wrote:

      Selo kardeşim yapıyorsun bu işi :D :D Boş şehirlere işgal atıp duruyolardı savaştan yeni cıkmıştık sen tokadı basmışın gerçi bunların tarım vakti geldi ben bi ziyarete gideyim :zuhah:
      gordkemD adalariniza gelip saldirmadik sehir birakmadik almadik liman birakmadik herseyinizle kactiniz hem sen hem geri kalan arkadaslarin 15k gp ile durup askeri kaciranlar bide gelmisin diyosun bos sehirleri isgal ediyolar..
      savasicaksan askerini cikarirsin ortaya savasirsin gosterirsin marifetini "Varsa" kose bucak kacmazsin savasci demissin son size geldigimizden beri 2k gp ile duruyosun guldurme beni :)

      Kayi ittifakina gelince de durum soyle gp niye bastik belliydi DeLi ittifaki icin gittik hic birsey bulamadik gp puanlari olmasina ramen tebrik ederiz super kacirdiniz askerleri 2 gun adalarinizda durduk cikmadiniz o sira Kayi ittifakindan msj geldi
      gp bastik sizlerle savasmak icin bekledik gelmediniz biz gelicektik Deliyle savasta oldugunuzu ogrendik saldiriyi iptal ettik. ( SS de var msjlarinizdan isterseniz SS te atabiliriz cunku yakismadi boyle bi savas raporunun altina oyle yazilar. askerleri getirdik 10 kisi falan yakininizda olan arkadaslarla sonuna kadar savastirdik kacirmadik terbiyesizlik, alay eder gibi bi hareket bile yapmadik. )
      tmm dedik sorun yok gelin saldirin hazir gp nizde var iste savasalim, o sirada cekildiler geri yok simdi savasmayalim gibisinden bi kac baska ittifaka da saldiricaz falan, (heralde bizden aman saldirmayin diye cvp bekliyolardi.) anlasmali savas falan yapariz dediler
      bizde elimizde olan gp ile 10 kisi sadece gittik adalarina.. farkindaysan gemici sadece 2 eleman vardi geri kalan gemiler biz karacilardan gelmisti.
      Bildigim kadariyla ozelden tebrik bile ettik savas icin.

      savasicaksan kaybetsende kazansanda yuz birakicaksin heryerde tadinda kalsin hersey tadini bozmadan.
      Savasip ta Terbiyesizlik yapmak en kolayi herkesin becerebilecegi bisey, ama savasip ta terbiyeli kalmak yuz birakmak cok az insanin becerebildigi bi seydir.

      Herkeze Selamlar.
    • 15. a) Bütün harfleri büyük yazmak, bağırmak anlamına gelmektedir. Tamamı ya da büyük bir bölümü büyük harfle yazılmış olan mesajlar silinir. Büyük harflerle konu baslıkları açmak yasaktır.

      :jumping: PHİ : CANO - Görkemd :f50:
      :f50: Eirene : 40HRM- Görkemd :jumping:

      The post was edited 2 times, last by Prisoners ().

    • bu nop ittifagı ile yaptıgımız savaştan bir ss daha ssler varda tarihe bak bakalım ??


      buda senin bana geldigin gün tarihe bak bakalım.EE sorunu çözdükmü şimdi ben savaştan cıkmışım 500 altınım kalmış sen geldin diye asker basacam allah allah ???? Senin karşına ne asker cıkaramıcam basmaya tenezzül etmedimki benim boş şehrime işgal atsan nolcak ben asker bastıgım zaman sen gelirsen kaçarsam ozaman dersinki bu tüydü ortada sorun yok kendi kendinize gelin güvey olmayın lütfen :))

      :jumping: PHİ : CANO - Görkemd :f50:
      :f50: Eirene : 40HRM- Görkemd :jumping:
    • The butcher Bizim terbiyesizlik yaptığımızddan bahsediyorsan kimse terbiyesizlik yapmadı adamına göre davrandık :D asıl terbiyesizliği senin adamın mirza yaptı 3 gün sonra gelicez diyipte 1 hafta sonra gelerek ordularımız başka adadayken gelip artislik yapan adamın terbiyesizlik yaptı ;) ilk önce herşeyi öğren ondan sonra yaz KARDEŞ
      ALLAH TÜRK' Ü KORUSUN 8) BOZKURT 8)





      '' KAYILAR LİDERİ ''
    • The butcher bu arada birşey söylücem :) Senin adamın Mirza corleone bu arkadaş DELİ İTTİFAKI İLE SAVAŞTASINIZ DİYE ARKADAN VURMA OLMASIN DİYE ARKADAŞLARA SALDIRIYI DURDURMALARINI SÖYLEDİM SİZE SALDIRIYI DURDURDUK DELİ İTTİFAKI İLE SAVAŞTAYMIŞSINIZYA :D DELİKAıNLI ADAMA YAKIŞMAZ ARKADAN VURMAK DİYE SALDIRIYI DURDURDUK VE SONRA NELER OLDU BİR BİLSENİZ :D Deli ittifakı ile savaştayız diyen mafıadan KAYI ittifakına saldırı askerlerimiz başka bir bölgede idi habersiz gelip şehirleri işgal edin biz savaştayız diye söyleyin sonra gelin demi :D işte sizin SAVAŞ anlayışınız bu :D yenicez havalarına girip artislik yapan adamın MİRZA CORLEONE beklemediği anda savaşı çevirdiğimizi görünce uslu çocuk moduna geçti ;) velhasıl kelam Kazandık yine adamların mağlup oldu madem 2 tane denizcimiz falan geldi diyorsun beni ilgilendirirmi 2 denizci 4 denizci gelmesi savaşta yenildiniz bahane üretmenin anlamı yok biz varız anlaşalım önceden savaş ilanı versin iki ittifakı adam gibi savaş yapalım
      ALLAH TÜRK' Ü KORUSUN 8) BOZKURT 8)





      '' KAYILAR LİDERİ ''
    • GorkemD - oncelikle ben kimsenin elemani degilim burda anlasalim.
      bos da donmedim senden 23-24k uzum falan aldim askerleri biraz olsa doyuracak kadar.

      GorkemD - Nop'la savastaysan ozaman boyunu falza uzatmicaksin Nop la savastayken Istersen sizin uyelerin askerlerinin mesela AMATOR savasci PISAGQR un bizim elemanlarin surlarinda 300-500 birimi nasil kestirdigini gosterelim adam o derece amator ki askerleri duvara toslatip kestirdi. Nop'la savastayken PISAQR un bolgesi niye bizimkilere saldiriyodu eger ki savastaysan uslu duracaksin tek ittifakla savasicaksin.. yok Nop'la savastayiz ama ben gidim baska ittifaklara da dadanacagim ardindan saldirilar gelince de biz savastayiz niye arkadan vuruyosunuz gibi sozler kullanmayacaksin istersen resimleyip atayip raporlari daha Dun gecmisin DELI ittifakina, bugun gelmis boyunu uzatiyosun.. beni yagmalamissin sadece 1 kere oda pc basinda olmadigim icin bayram gunu muydu bayramdan once ki gun mu falan hatirlamiyorum... bizde forumda pek aktivlik yok ama istersen toplayalim yagmalari atalim foruma egerki rapor istiyosan bizde rapor cok var.



      SeLo - saldirimiza gelince dedigim gibi SS leri atmayayim konusmalari ozelden konusulanlari gelicektiniz saldiriya ama savasta oldugumuz icin gelmediniz..
      "tmm dedik gelin dedik ne duruyosunuz ardindan geri adim attiniz yok biz gp yi baska savasta oldugumuz ittifaklar icin de bastik dediniz yalan mi"
      tmm dedik sonra anlasmali savas yapariz serverde yoktu simdiye kadar anlastik o konuda sandik ki ayni gece 3-5 kisi gittiniz Mirza michael falan onlarin adalarina saldirdiniz liman alma saldirma
      ee hani sozde saldiri olmayacakti anlasmali savas yapacaktik. daha ilk gece msjlarda ozelden konusup saldirmama karari aliniyo ayni gece gelip saldirdiniz. Yakistimi ? o bolgedeki elemanlar da 8h-10h lik yoldan geri donduk sizin adalara geldik "o bolgedeki olan arkadaslar sadece".

      simdi gel bakalim savas anlayisini kim biliyo kim bilmiyo.

      once anlasma yapilip anlasmali savas yapicaz deniyo ayni gece saldiriya geciyosunuz.
      "askerlerimizin orda olmadigini bilerek" biz gelince de askerlerimiz orda degildi falan savas anlayisindan bahsediyosun. Yakismiyo.
      Herseyden haberim var herseyden haberdardim bizim Diplomat Duhanla konusulan konusmalari da kopya si var bende o geceden daha.
      Duhan bize danisip sordu ne cvp verelim diye.. hepimiz tmm gelsinler dedik elimizde gp kaldi zaten eritmek lazim di okadar gp tutmak sadece zarar verirdi bize.
    • gorkem14 wrote:

      bu nop ittifagı ile yaptıgımız savaştan bir ss daha ssler varda tarihe bak bakalım ??


      buda senin bana geldigin gün tarihe bak bakalım.EE sorunu çözdükmü şimdi ben savaştan cıkmışım 500 altınım kalmış sen geldin diye asker basacam allah allah ???? Senin karşına ne asker cıkaramıcam basmaya tenezzül etmedimki benim boş şehrime işgal atsan nolcak ben asker bastıgım zaman sen gelirsen kaçarsam ozaman dersinki bu tüydü ortada sorun yok kendi kendinize gelin güvey olmayın lütfen :))

      baktik tarihe de tarihte 2 kisiye karsi 10 kisi savasmissiniz orda da heralde gp niz coktu :)
      GorkemD savastaysan Nop'ile orda savasicaksin elini ayagini baska yerlere uzatma sonra yok savastaydik yok o yoktu bu yoktu tmm sende 3-5k gp var di diger arkadaslarina ne demeli 15k gp lilere adalrinda kayboldular.
    • Sizin rapor asıp asmamanız benim bitarafımda olmaz afedersinde o senin sorunun.Aglayan felan yok ben altın kasma aşamasındayım şuan ufak tefek elemanlarla uğraşamam yagmalar geçerim.Öncelikle selo kardeşim gereken cevabı vermiş raporlarda tokadı basmış hayla bana laf atmaya calışıyorsun illa deli ittifagıdamı tokad bassın diyorsun yani ??? BU ARADA 2 KİŞİYE 10 KİŞİ SAVAŞMIŞSINIZ DİYE TABİR KULLANMIŞIN BU İTTİFAK SAVAŞIDIR SEN NASIL BİŞİ OLDUGUNU BİLMİYOSUN GALİBA 2 KİŞİ OLURKEN BANAMI SORDU SENCE BENİM ZERRE UMRUMDA OLMAZ ONLARIN SORUNU BU TEKE TEK SAVAŞ DEGİL İTTİFAK SAVAŞIDIR..

      :jumping: PHİ : CANO - Görkemd :f50:
      :f50: Eirene : 40HRM- Görkemd :jumping:
    • Biz MAFIACIKLARI KAÇ KERE TOKATLADIK GÖRKEMCİM ama hala neymiş hepimiz gelmedik :D :D üfff be kardeşimmm valla sıkıldım saçma sapan bahanelerden arkadaşların bizle savaşırken sen sirkülerde destek çağrısını görüpte göndermiyorsan ben napayım :D :D GELSEYDİNİZ ARKADAŞLARINIZIN YARDIMINA HEPİNİZLE SAVAŞSAYDIK :D :D ama bak habersiz gelmeyin ilan verin herkes hazırlansın öyle savaşalım yoksA Habersiz gelince tadı çıkmıyor :)
      ALLAH TÜRK' Ü KORUSUN 8) BOZKURT 8)





      '' KAYILAR LİDERİ ''
    • SeLoo wrote:

      Biz MAFIACIKLARI KAÇ KERE TOKATLADIK GÖRKEMCİM ama hala neymiş hepimiz gelmedik :D :D üfff be kardeşimmm valla sıkıldım saçma sapan bahanelerden arkadaşların bizle savaşırken sen sirkülerde destek çağrısını görüpte göndermiyorsan ben napayım :D :D GELSEYDİNİZ ARKADAŞLARINIZIN YARDIMINA HEPİNİZLE SAVAŞSAYDIK :D :D ama bak habersiz gelmeyin ilan verin herkes hazırlansın öyle savaşalım yoksA Habersiz gelince tadı çıkmıyor :)
      Ne tokadindan bahsediyosunuz cocukmusunuz kusura bakmayin SeLo GorkemD sizde yas kacti :baby: versek belki yumusarsiniz biraz.
      sirku destek savas ilani falan SeLo 10 kere dedim anlasmali savas dedin 1-2h sonra adaya gelip saldirdiniz. bide habersiz diyosun Cocuga ayni lafi 2 kere tekrarlasan tmm anladim der sana 10 kere soylememe ramen hala haber verip gelin diyosun.. once kendini bi bak ne yaptigina sonra konus.

      GorkemD DeLi ittifaki ne tokadindan bahsediyosun anlamadim hangi koseden saklanip ta konustugunu goremiyorum.. DeLi kimse dadandiysa tokadi yedi yemekle kalmadi cok durumlarda kendi kendini bile tokatladi :)

      NoP tan Osmanli tokadi yediniz gelmissin burda car car ediyosun daha :thumbsup: sizin pisagqor un da saldiri raporlarini cikarsam buraya kendin bile gulersin kendi askerleriyle uzun uzun raundlar sonunda 0 landigini sur u gecmeden onca askerin kesildigini hahaha bide gelmissin burda savastan bahsediyosun.. surun nasil gecildigini biliyosan sizin ittifaktan sirkuden gec anlat enazindan bilgilensinler SUR gelismis sehirlerde topcu kullanmadan gecilemeyecegini anlat :thumbup:
    • The-Butcher wrote:

      SeLoo wrote:

      Biz MAFIACIKLARI KAÇ KERE TOKATLADIK GÖRKEMCİM ama hala neymiş hepimiz gelmedik :D :D üfff be kardeşimmm valla sıkıldım saçma sapan bahanelerden arkadaşların bizle savaşırken sen sirkülerde destek çağrısını görüpte göndermiyorsan ben napayım :D :D GELSEYDİNİZ ARKADAŞLARINIZIN YARDIMINA HEPİNİZLE SAVAŞSAYDIK :D :D ama bak habersiz gelmeyin ilan verin herkes hazırlansın öyle savaşalım yoksA Habersiz gelince tadı çıkmıyor :)
      Ne tokadindan bahsediyosunuz cocukmusunuz kusura bakmayin SeLo GorkemD sizde yas kacti :baby: versek belki yumusarsiniz biraz.sirku destek savas ilani falan SeLo 10 kere dedim anlasmali savas dedin 1-2h sonra adaya gelip saldirdiniz. bide habersiz diyosun Cocuga ayni lafi 2 kere tekrarlasan tmm anladim der sana 10 kere soylememe ramen hala haber verip gelin diyosun.. once kendini bi bak ne yaptigina sonra konus.

      GorkemD DeLi ittifaki ne tokadindan bahsediyosun anlamadim hangi koseden saklanip ta konustugunu goremiyorum.. DeLi kimse dadandiysa tokadi yedi yemekle kalmadi cok durumlarda kendi kendini bile tokatladi :)

      NoP tan Osmanli tokadi yediniz gelmissin burda car car ediyosun daha :thumbsup: sizin pisagqor un da saldiri raporlarini cikarsam buraya kendin bile gulersin kendi askerleriyle uzun uzun raundlar sonunda 0 landigini sur u gecmeden onca askerin kesildigini hahaha bide gelmissin burda savastan bahsediyosun.. surun nasil gecildigini biliyosan sizin ittifaktan sirkuden gec anlat enazindan bilgilensinler SUR gelismis sehirlerde topcu kullanmadan gecilemeyecegini anlat :thumbup:
      Bu seloo hep böyle :D Alıstık artık biz
    • aportekila wrote:

      seloocum veya ÇILGIN KURT mu demeliyim geçmiş olsun ban yemişsin daha vs atacaktık nereye böyle :D keşke herkes düzgünce oynasa şu oyunuda eşit ortamlarda savaşsak multisiz zor muydu oynamak anlamadım :D
      KAYILAR LIDERI ban'landi yanii gecmis olsun :) Hepa da oyun basindan kurulan ittifaklardan hemen hemen hic kalmadi hepsi dagilip yeni ittifaklar kuruldu :) Temel Temel saglam olmayinca gerisi bos :)
    • The-Butcher wrote:

      aportekila wrote:

      seloocum veya ÇILGIN KURT mu demeliyim geçmiş olsun ban yemişsin daha vs atacaktık nereye böyle :D keşke herkes düzgünce oynasa şu oyunuda eşit ortamlarda savaşsak multisiz zor muydu oynamak anlamadım :D
      KAYILAR LIDERI ban'landi yanii gecmis olsun :) Hepa da oyun basindan kurulan ittifaklardan hemen hemen hic kalmadi hepsi dagilip yeni ittifaklar kuruldu :) Temel Temel saglam olmayinca gerisi bos :)
      ittifak liderleri hileci çıkarsa ittifaklar ne yapsın :D çok şükür hala hile kullanmadan oynayan adamlar var biz bize yeteriz yensekte yenilsekte adamlığımızdan mahal vermeyiz :D