Search Results

Search results 1-7 of 7.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Araştırma Puanı

    pagarador - - Yardım ve Sorular

    Post

    Sahinler , boz_kurTürk ,MEFİSTOFELES verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. asabi kardeşim, herkes bir zamanlar acemiydi. İllaki kullanıcı adının gerektirdiği şekilde davranmana gerek yok.

  • Araştırma Puanı

    pagarador - - Yardım ve Sorular

    Post

    Dediğiniz gibi mermer şehri kurdum. 5 dakika bekledim bir şey olmayınca ordu raporlarına baktım. 4 gemim ve bazı hammaddeler yolda gözüküyor, yalnız garip olan şey varış noktası ile başlangıç noktası aynı. Yani ikiside benim şehrim. Neyse vardır bi hayır Not: Poseidon tapınağı demiştiniz. Kurduğum yerde "Tapınak" diye 2 kanatlı bir heykel var. Umarım o dur

  • Araştırma Puanı

    pagarador - - Yardım ve Sorular

    Post

    Quote from boz_kurTürk: “Başka sorunuz _? @MEFiSTOFELES Op olsunnnnn ” Sömürgeleştirme kuracağım da, oyun mermer bulunan yere kurmamı tavsiye ediyor. Ben üzüm diye düşünüyorum sonuçta üzüm=mutluluk=nüfus . Sizce nereye kurmalıyım?

  • Araştırma Puanı

    pagarador - - Yardım ve Sorular

    Post

    Teşekkürler şuan sorum yok sadece mantığını anlamaya çalışıyorum oyunun. Belediye binasını yükseltmek önemlidir diye onu yükseltiyorum şimdi

  • Araştırma Puanı

    pagarador - - Yardım ve Sorular

    Post

    Teşekkürler

  • Araştırma Puanı

    pagarador - - Yardım ve Sorular

    Post

    Teşekkür ederim puan yükseldi. Kristal şehir olayını anlayamadım, şehri nasıl kristali bol olan bir yere kurabiliriz ki, üzerinde yazar mı kristal burada bol falan diye

  • Araştırma Puanı

    pagarador - - Yardım ve Sorular

    Post

    Merhaba arkadaşlar, İkariam'a başlayalı henüz 2 gün oldu, gayet de güzel bir oyun. Fakat ufak bir sorunum var. "Araştırma Puanı" nasıl artar? 200 civarında takılı kaldı aşırı az yükseliyor. Hiç bir araştırma yapamıyorum bu yüzden de gelişemiyorum. Oyunu bilmediğimden buraya sormak istedim. Gerçek para vermeden bunu arttırmanın bir yolu yok mudur?