Search Results

Search results 1-19 of 19.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Maç berabere biter , İlk golü Fernandao atar , ilk sarı kartı Tosic görür , ilk gol 34.dakikada gelir.

  • Merhaba iyi forumlar herkese.Pek forum kullanmasakta ara sıra raporlarımızı asacağımız bir yer dursun bari SSERİ ittifağı ve arkadaşları ile yaptığımız savaşlardan birkaç rapor asacağım; 7NPlYv.png PrBypQ.png ZEJ8WZ.png ok9b2k.png lW9MLb.png VM6kAr.png nW2Xkl.png vpROm6.png 1gr84p.png LnEB2G.png ok9b39.png lW9Mjr.png VM6kav.png vpRO54.png 1gr8vN.png yakında devamı da gelecektir takipte kalın

  • İlk Golü Hangi Futbolcu Hangi Dakikada Atar? Alexandre Lacazette - Dakika 20 İlk Sarı Kartı Kim Görür? Maxime Gonalons İlk Ofsayt'a Hangi Futbolcu Düşer? Cenk Tosun Kim Kazanır? Lyon

  • Chi Genel Sohbet Odası

    psyy - - Chi

    Post

    merhaba da sohbet edecek user kalmadı :D

  • Ambrosia ile ilgili Soru-Cevap

    psyy - - Yardım ve Sorular

    Post

    iyi akşamlar ben almıştım 1-2 kere sorun olmadı yani sorun olmaz alabilirsin kardeş :)

  • [KAN]cнąσs Savaş raporları bölümü

    psyy - - Omega

    Post

    tebrikler beyler vura vura öğretmeye devam iyi oyunlar :)

  • EFES İttifağı Rapor Sayfası

    psyy - - Gamma

    Post

    raporlar , yağmalar için tebrikler ros usta benim için bi rekor denemesi yaparmısın sülfür olursa iyi olur :P

  • EFES İttifağı Rapor Sayfası

    psyy - - Gamma

    Post

    tebrikler abi şansa denk geldim direk senin ismi görünce girdim

  • tebrikler kanka devam :D

  • Ros ayıp ediyon ya yüklenme şu arkadaşlara bu kadar sonraa napacaklarını şaşırıyolar tebrikler fazla yüklenmeden devam :)

  • Efe Ittifaği Savaş Raporlari

    psyy - - Psi

    Post

    tebrikler efeler rayleigh numaran silindi kanka ara beni bi ara

  • Anatolia Army(And) Yağma Ve Savaş Raporlari

    psyy - - Chi

    Post

    Rodos raporlarını asmayız diyen yagız orda tatile aldıkları şehirlerden aldıkları raporları asar Aslında size yakışan on numara sözler var da burdan yazsam ceza alırım

  • Anatolia Army(And) Yağma Ve Savaş Raporlari

    psyy - - Chi

    Post

    gemi varxixii 19.08.2015 12:43 HSL tarafından 'Rodos Heykeli' mucizesi aktif gemi varxixii 19.08.2015 12:43 HSL tarafından 'Rodos Heykeli' mucizesi aktif

  • Ros tebrikler kanka her zamanki gibisin gerçi alışkınız

  • Anatolia Army(And) Yağma Ve Savaş Raporlari

    psyy - - Chi

    Post

    -istanbulls- Yeni Üye Mesajlar: 90 Kayıt tarihi: Jan 14th 2013 Özel mesaj gönder 165 Sat, August 8 2015, 21:57 Biz kimsenin emeğine saygısızlık etmeyiz. İnanın ki siz cephelerde üstün olsaydınız biz yine RODOS ve ŞEHİR sökmezdik. Antolian Army ittifakı diğer ittifaklardan farklı derken bunu kastetmiştim. Biz karşı rakip gerçektende saygıyı hak ederek savaşıyorsa sonuna kadar saygı gösteririz. Anatolian Army ittifakı üyeleri geçmişte(Serverlar birleşmeden önce) bir birleri ile savaşmıştır doğrudu…

  • Anatolia Army(And) Yağma Ve Savaş Raporlari

    psyy - - Chi

    Post

    rodosta da bi kazanan var biziz ? ama biz sizin gibi küçük insanlar değiliz işte midemiz var en azından siz bunları sindirebiliyonuz ya ona yanarım

  • Anatolia Army(And) Yağma Ve Savaş Raporlari

    psyy - - Chi

    Post

    çok güldüm tatile aldığınız şehirlerdeki raporları asmışsınız tabi güvenceniz destek atamıyoruz dimi güldürdünüz ya rodosa laf ediyosunuz ama bu yaptığınız ondan daha büyük bi pisliktir gemi yığıp tatile almak ? daha 2-3 gün önce biz savaşmaktan zevk alırız hile hurda yapmayız diyen serverı yanına toplayan işsiz güçsüzlerin ittifağı AND , UserİNG & Cırmızı & MOR ittifaklarını bünyesine alıp veya general alıp hala burda savaşı yenmişler ezmişler geçmişler ? onu bunu bırakında raporların %90 ında …

  • Anatolia Army(And) Yağma Ve Savaş Raporlari

    psyy - - Chi

    Post

    Quote from -istanbulls-: “Yağız raporlar eksik İttifak arkadaşlarımı canı gönülden kutlarım. Karşımızda RODOS'dan başka çaresi olmayan bir ittifak var. Güzel bir ders verildi. Sayısız RODOS basmalarına rağmen halen kesiliyorlar. Ben buradan tekrar ediyorum RODOS ve ŞEHİR SİLMENİN olmadığı her savaşta DENGEYİ yeneriz. Hemde açık bir şekilde. Biz böyle savaşçıyız, siz çakma savaşçısınız diyenlere çok güzel bir ders veriliyor 2 haftadır. ” öncelikli olarak aldığınız raporlar için tebrikler tüm serv…

  • [KAN]cнąσs Savaş raporları bölümü

    psyy - - Omega

    Post

    black napıyon kanka tebrikler beyler