Search Results

Search results 1-10 of 10.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [KAN]cнąσs Savaş raporları bölümü

    SeKOO - - Omega

    Post

    Raporlarını beğenmedim kötü.

  • Quote from Emre52: “Tebrikler arkadaşlar PAŞAM o nasıl bir kesim farkıdır ikariam tarihine girersin onla kanka:) ” Bende öyle düşünüyorum kanka 10 senelik ikariam hayatımda bir ilki yaşıyorum

  • fo0XPw.png Iyd4mI.png

  • Raporlar şahane savaşan arkadaşları tebrik ediyorum. Kendi sayfalarında ahkam kesen arşadaşlara iadeyi ziyaret gerçekleştirdim ve sonuç. nl7oNM.png LDa0RZ.png 1Ey0ZN.png VDVRzv.png vPE7N4.png Hele bu arkadaş bizi tarlası yapacaktı tatile girmekten oyun oynayamaz oldu. k6kR8q.png pngVNr.png NDqJ2a.png Büyük lokma ye büyük söz etme söylediğin lafın arkasında duracaksın, kaçmayacaksın .

  • Öncelikle şunu belirteyim bu oyunda ticaret alışverişi var olduğu sürece, mucizeler aktif olduğu sürece herkes istediğini yapabilir.Biz rodos vurduk evet ama biz 3 veya 4 seviye bi rodos vurduk içerde hala size zaman kazandıracak kadar askeriniz vardı hem bizden önce sen vurdun rodosu belki hiç kullanmasan bizimde kullanma ihtiyacımız olmayacaktı.Çünki senin rodos vurman devam eden savaşa direkt asker ve gemilerinizi sokmanızı sağladı, ayrıca 3 kat fazla ordunuz var diyosun ama yanlış söylüyorsu…

  • Sizin baktığınız pencereden nasıl görünüyor bilmiyorum ama iki tarafında raporları ortada kendi yalanlarınızla avunun.

  • Quote from GRAND: “Tebrikler Agalar Raporlara bakiyorum da eze eze kesmişsiniz. Bazi Armali yillardir kendini gelistiremeyen tek icraati bos sehre yağma atmak olanlar ise yagma raporlari Ile kendilerini kandirmaya devam etsin... Savaştaki bu hezimetleri onların hazimsizliginin tek nedenidir... Serverin en güçlü ittifagiyiz demekle serverin en güçlü ittifagi olunmuyor. Savas baslayali bir iki ay oldu olmadi baska serverlerden kac tane gp deposu "satin alip" delta serverine tasidiklarini kendileri…

  • [KAN]cнąσs Savaş raporları bölümü

    SeKOO - - Omega

    Post

    Sen takip etmeye devam et ben arkadaşlarını tarlam etmeye devam edicem .

  • [KAN]cнąσs Savaş raporları bölümü

    SeKOO - - Omega

    Post

    Quote from GRAND: “Guzelim, orda belirtmissin madem, oyle ucuz bir raporu ekleme nedenini Ben biliyorum Sen de biliyorsun, Ben size diyorum kendi kendinizi bu raporlarla kandiramazsiniz diye, Sen Halen kendini kaldiriyorsun, yetmedi bir de raporlari gorenleri de kandirmaya calisiyorsun, o notu parantez icinde yazma geregini niye duyduysan, o raporu da ayni nedenden ekledin, yani kendini kandirmaya bile gucunuz yetmiyor. Benim aklima laf etmişsin, Sen once kendi aklini bulut un elinden geri al da…

  • İlk Golü Hangi Futbolcu Hangi Dakikada Atar? Alexandre Lacazette - Dakika 8 İlk Sarı Kartı Kim Görür? Mouctar Diakhaby İlk Ofsayt'a Hangi Futbolcu Düşer? Alexandre Lacazette Kim Kazanır? LYON