Search Results

Search results 1-20 of 135.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from Sercan95: “hahahahha bananelere bak ya Nolduu GP eritmeye gelmiştiniz yine noldu :)) Madem kural ihlali hadi söyle o zaman HEDEF neden GP dolu hesap getirip ilk 50 sokup sonrada gp leri KDTK ve HEDEF transfer edince Yanlarında oldunuz sayın clo generali Hadiiii Söyleeee ” Oyunu takip etmedğin orta seviyede bir oyuncu olduğun ne kadar da belli bu konuşmandan, en başında beridir hedefin tek dostumuz olduğunu söyledim açıkladım zaten ben her daim yanlarındayız yani, kdtk ya gelirsek de z…

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from RuhuFuzuli: “Taşıdığınız 3 hesap 900,000 ŞAMPİYON 820,000 UFO 180,000 sancarhan +____________ 1,900,000 General puanı Toplam 785,721,665 Altın miktarı Bunu kesmeyi bırak bu gp ye eş değer general puanını bütün server en az 1 ayda basar O da savaş halinde olmasan Şimdi tutup buna karşı geri çekildiniz 3 ittifakdınız diyorsunuz.. 3 İttfağın toplam general puanı 1,280,850 3 İttifağın toplam altın miktarı 899,327,158 3 ittifak mı 3 depo mu Yukarda arkadaşın biri çok şey söylemiş anlayanın…

  • Notosun Tadı Oyun-1 Perde-1

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Kanıtla hadi kanıtla acımın olduğunu hesabımı silerim ahah ulan yaa :-D

  • Notosun Tadı Oyun-1 Perde-1

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Yaa oybeybi artık şu hesabı silmesine iddianı kullanıp durma orda burda çok komik oluyorsun kdtk ile dost olduğumuzu söyledin önceden beridir, bende sana sayfamıza bak raporlara dostmuymuşuz dedim sil hadi hesabını dedim sesin bile çıkmadı bee he ama bak sana istihbarat vereyim mi artık dostuz oldu mu ne komik şeysin sen öyle yaa , neyse daha çok hesaplaşacaz sizlerle de bak buraya yaz hesaplaşmazsak hesabımı silerim tuttum ben bunu artık ben de kullanacam ota .ka :-D

  • Notosun Tadı Oyun-1 Perde-1

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from Seaman: “Gözleriniz kanamasın kardeşlerim . Buyrun bu yazı tipiyle de atayım . ” ahahah yahu bu adam daha size ne yapsın hizmette sınır yok :-D

  • Notosun Tadı Oyun-1 Perde-1

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from Modige: “Yaptığım hesabın hesabı görüldü. Hatta sırf böyle farklı yerlere çekilmesin diye bizzat tayfun ile iletisime geçtim ha bunu sizden ve bu şekilde beklemezdim. sizde anlamışsınızdır ki tayfunun yaptığı ufak açıklama ışığında bir soruydu o, o kadar uzatılıp farklı şeyler ile beslenmesini istemiyorum ” Yok hocam senlik bir şey yok lafımız sana değil giden yerlere gitti zaten laf ;-)

  • Notosun Tadı Oyun-1 Perde-1

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from Seaman: “Yazar : Seaman Oyuncular:Seaman, Michael Corleone , ÇılgınTürk Herkese selamlar güzel insanlar , size bazı şeyleri açıklamak zorunda hissediyorum kendimi . Mesajım biraz uzun olacak ama her satırını okumanızı tavsiye eder şimdiden iyi oyunlar dilerim . Bildiğiniz gibi güzel bir oyun çevirdik . Bu oyunun nasıl geliştiğini anlatayım size şimdi . tekrar tekrar ismini kullanmayacağım Boyunbeyiyi BB olarak kısaltacağım bu yazımda . Zira uzatılacak bir yanı yok zaten . Hepiniz BB n…

  • Quote from AVSARBEYI: “devam edemez ban yemiş daha hesabını soracaktım niye gittiki neyse bende tom kankama giderim ” İstersen bir daha bak ban mı yemiş yahu sıkmak ne kadar kolay bu sw de neyse hocam buraları doldurma böyle gereksiz yere de kendi sayfanı raporlarla doldur bizim içimizde olduğumuz o daha iyi cevap olur yapabilirsen bilhassa da ben ve don ile hadi bakalım :-)

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from Modige: “Quote from johnyboy: “Quote from Modige: “Quote from MichaelCorleone: “Aynen beyler oyunumuzu beğendiniz mi? e napalım o kadar gp ve altın deposu bir hesap getirilebiliyorsa ibzim de hedef, kdtk birbirimize girmiş gibi yapıp fire'a saldırmamız gaaayet doğaldır ve anlaşıldığı üzere notosun tadı kaçması başlığı da balondu servar git gide güzelleşiyor en başından bu yana gittikçe hareketlenerek kaynayarak ee hadi en iyi bildiğimiz şeyi yapalım o zaman savaşalım terbiyesizleşmede…

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from johnyboy: “Quote from Modige: “Quote from MichaelCorleone: “Aynen beyler oyunumuzu beğendiniz mi? e napalım o kadar gp ve altın deposu bir hesap getirilebiliyorsa ibzim de hedef, kdtk birbirimize girmiş gibi yapıp fire'a saldırmamız gaaayet doğaldır ve anlaşıldığı üzere notosun tadı kaçması başlığı da balondu servar git gide güzelleşiyor en başından bu yana gittikçe hareketlenerek kaynayarak ee hadi en iyi bildiğimiz şeyi yapalım o zaman savaşalım terbiyesizleşmeden saygısızlaşmadan t…

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from Modige: “Selam. Güzel entrika. Ama yanlış anlamazsanız merak ettiğim bir şey var, neden ? 3 ittifak zaten 3.85 katısınız ve madem güzel bir dostluğunuz var bunu kullanıp aslanlar gibi o hesabı egale eder hatta üste bile geçerdiniz. Yeşili alır göğsünüzü gere gere asardınız raporları. karşısı da hem kırmızısıyla hemde bu oyunun yanlışını kullandığıyla kalırdı. Hadi onu geçtim siz başka serverdan bir ittifak getirmişsiniz bizde burdaki dostlarımızın yanındayız deseniz o bile kabulüm bu …

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Aynen beyler oyunumuzu beğendiniz mi? e napalım o kadar gp ve altın deposu bir hesap getirilebiliyorsa ibzim de hedef, kdtk birbirimize girmiş gibi yapıp fire'a saldırmamız gaaayet doğaldır ve anlaşıldığı üzere notosun tadı kaçması başlığı da balondu servar git gide güzelleşiyor en başından bu yana gittikçe hareketlenerek kaynayarak ee hadi en iyi bildiğimiz şeyi yapalım o zaman savaşalım terbiyesizleşmeden saygısızlaşmadan tabi oyun olduğunu unutmadan bilmem anlatabildim mi..

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Quote from BOYBEYI: “Bununla birlikte kelime oyunu yaparak sanki siz arayı bozdunuz ares hedef ile yakınlaştı falan gibi kelime oyunları yapma sanki sen tekmiş biz bir olmuşuz o sizin hikayeniz biz tektik siz hedef clo birdiniz sonra senin cimriliğin yüzünden birbirinize girdiniz. Gel gör ki Umarım bu kadar delikanlı lafından sonra ÇILGIN TÜRK karşımıza çıkamadı gibi şu forumda bir tane yazı görmem umarımmm ” Ben diyorum yaa bu boybeyinin yalancı çocuğun teki olduğunu bana ispatla hesap silcem d…

  • Quote from Sadrazam: “buda çekirdeklik ry7a9C.png ” gemilerinize askerlerinize sağlık devam :-)

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Dediğim gibi hrkes hakettiğini alacak...

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Görülecek abi hepsi görülecek, kuyruk acısı olanların sesi çok çıkıyor maşallah :-D

  • Notosun Tadı Kaçmaya Başladı

    MichaelCorleone - - Notos

    Post

    Hesap getirenlerin deee kalleşlik yapanların sırt dönenlerin dee hepsinin hesabı görülecek merak etmeyin. Ama burak abi senden hiç beklemezidm oybeybi gibi yalancı düzenbaz ağzı bozuk saygısız biri ile ilgili böyle konuşmalar hiç yakıştıramadım ayıp yaa

  • Ulen buraya tek ve son yazacağım şey şudur ki aynı konu başlığını açıp açıp duruyorlar, niye mi? önceki konu saygısızca konuşmaları yüzünden moderatörler tarafından kilitlendiği için, ama akıllanmıyorlar hala neden mi prim yapma peşindeler tekrar açıp konuyu hortlatacaklar çok komik yahuuu ben yazmıyorum vallahi daha aile üyelerimde yazmasın buraya kendi kendilerine eğlensin oybeybi buralarda :-D

  • Quote from Seaman: “fazla söze gerek yok . GM ler gereğini yapacaktır . oldu ya yapmadılar diyelim banlanmadı bu hesap . o zaman savaş çok daha eğlenceli bir hal alacaktır buna emin olabilirsiniz. şerefli bir şekilde . bu serverde harcanmış bir emekle oluşturulmuş hesaplarla birlikte savaşmayı yeğlerdim . altın deposu getirmiş olsalar yine diyecek bişey yok . ama 600 k ile genel puanda birinci olunan bir servere 814.753 GP li bir hesap getirirsen savaşın bi tadı kalmaz . tıpkı savaşlarda söm yık…

  • Kesinlikle katılıyorum buna bir çözüm bulunmalı bu şekilde oyun savaş olmaz olamaz çok haksızca..